آموزش انیمیشن سازی در AdobeFlash CS6

آموزش انیمیشن سازی در AdobeFlash CS6

دسته بندی: -

قیمت: 14500 تومان

تعداد نمایش: 1166 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 22 آگوست 2015

به روز رسانی در: 15 فوریه 2017

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

نوبتی هم که باشه توی این مطلب نوبت بخش گرافیک هست. همونطور که مشاهده می نمایید توی  آموزش انیمیشن سازی در AdobeFlash CS6 رو تقدیم حضورتون می نماییم. در این دوره آموزشی انیمیشن سازی در ادوبی فلش AdobeFlash CS6 را بصورت کامل و از مقدماتی تا پیشرفته به شما کاربران عزیز آموزش بدیم.

آموزش انیمیشن سازی در AdobeFlash CS6

حجم : ۴۸۱ مگابایت

مدیت زمان : ۸ ساعت

مدرس : مهندس اسکندری

 

آموزش انیمیشن سازی در AdobeFlash CS6

  • آموزش نصب AdobeFlash
  • آشنایی با محیط AdobeFlash
  • آشنایی ا تک تک ابزار های طراحی فلش با ذکر مثال
  • تکمیل توضیحات درباره ی لایه ها در Adobe Flash CS6
  • نحوه ایجاد لایه های ماسک در Adobe Flash CS6
  • توضیح مفهوم همپوشانی اشکال در Adobe Flash CS6
  • نحوه گروه بندی و خارج کردن از گروه در اشیاء در Adobe Flash CS6
  • نحوه ترتیت بندی در چینش اشیاء در ادوبی فلش ۶
  • نحوه جداسازی متن و ایجاد تغییرات دلخواه در ظاهر نوشته ها در Adobe Flash CS6
  • توضیح کوتاه در رابطه با لایبراری و ایجاد سیمبل در Adobe Flash CS6
  • افزودن عکس به صفحه در Adobe Flash CS6
  • توضیح تفاوت بین عکس های نقطه ای و برداری در ادوبی فلش ۶ (Vector pictures & Bitmap pictures)
  • تبدیل عکس های نقطه ای به عکس های برداری و ایجاد تغییرات در آنها در ادوبی فلش ۶
  • آشنایی و ساخت ساده ترین نوع انیمیشن
  • آشنایی با Motion Tween
  • آشنایی با تنظیمات مختلف میان یابی حرکتی
  • آشنایی با بخش Motion Editor
  • آشنایی با Shape Tween
  • نحوه ایجاد راهنما برای Shape Tween
  • آشنایی با Classic Tween
  • منطبق کردن یک Classic Tween روی مسیری دلخواه
  •  آشنایی با کتابخانه یا library در Adobe Flash CS6
  • نحوه ایجاد یک سمبل جدید در Adobe Flash CS6
  • آشنایی با سمبل Graphic در Adobe Flash CS6
  •  آشنایی با سمبل MovieClip
  •  بیان تفاوت های سمبل Graphic و MovieClip در فلش سی اس ۶
  •  نحوه برنامه نویسی در MovieClip ها و یک مثال ساده از آن
  •  آشنایی با سمبل Button در فلش سی اس ۶
  •  ایجاد یک دکمه با طرحی دلخواه در Adobe Flash CS6
  •  کاربردها و استفاده های بخش Hint در طراحی دکمه در Adobe Flash CS6
  •  کار با لایه های Mask در Adobe Flash CS6 (پیشرفته)
  •  افزودن یا حذف یک سکانس به انیمیشن در Adobe Flash CS6
  •  کار با صدا ها و نحوه ی هماهنگ سازی آنها با انیمیشن در Adobe Flash CS6
  •  ایجاد یک لینک جهت هدایت به یک وبسایت در مرورگر در Adobe Flash CS6
  •  ساخت دکمه های پیشرفته دارای انیمیشن ظاهری در Adobe Flash CS6
  •  نحوه استفاده از دکمه های پیشفرض و آماده در AdobeFlash
  •  نحوه استفاده از صدا های پیشفرض و آماده در AdobeFlash
  •  نحوه استفاده از انیمیشن های پیشفرض و آماده در AdobeFlash
  •  تنظیمات Publish در Adobe Flash CS6
  •  نحوه ایجاد فایل اجرایی برای Windows و Mac در Adobe Flash CS6
  •  اصول اولیه برنامه نویسی با اکشن اسکریپت در Adobe Flash CS6
  •  استفاده از دستور  در Adobe Flash CS6trace
  •  اصول تعریف متغیر ها در Adobe Flash CS6
  •  انواع داده ها در اکشن اسکریپت در Adobe Flash CS6
  •  نحوه تعریف متغیر در Adobe Flash CS6
  •  توضیح انواع عملگر ها در اکشن اسکریپت در Adobe Flash CS6
  •  فرق بین پیش و پس کردن عملگرهای ++ و — در Adobe Flash CS6
  •  جدول اعتبار سنجی مقادیر شرطی در Adobe Flash CS6
  •  توضیح ابتدایی ترین نوع دستور if در Adobe Flash CS6
  •  جدول تقدم عملگرهای منطقی در Adobe Flash CS6
  •  استفاده از دستور if به صورت پیشرفته در Adobe Flash CS6
  •  معرفی switch برای حالات شرطی در Adobe Flash CS6
  •  اهمیت کاربرد break در switch در Adobe Flash CS6
  •  آشنایی با حلقه for و حالات مختلف پیمایش اعداد توسط شمارشگر در Adobe Flash CS6
  •  آشنایی با حلقه while در Adobe Flash CS6
  •  آشنایی با آرایه ها و نحوه مقدار دهی به آنها در Adobe Flash CS6
  •  افزودن به آرایه توسط دستور push در Adobe Flash CS6
  •  تعریف و استفاده از Vector در ActionScript3.0
  •  مقایسه ی Vector و Array در Adobe Flash CS6
  •  نحوه تعریف توابع و استفاده از آنها در Adobe Flash CS6
  •  نحوه ساخت یک شیئ دلخواه به همراه پارامتر های دلخواه در Adobe Flash CS6
  • بیان تفاوت بین Properties , Event, Method
  •  چند مثال از Properties یک شیء
  •  Properties های مهم مربوط به یک MovieClip
  •  توضیح کامل درباره ی addEventListener در Actionscript3.0
  • چرخش یک MovieClip با استفاده از رویداد کلیک ماوس
  • جا به جا کردن یک شیء روی صفحه با استفاده از ماوس
  • استفاده از کیبورد در فلش و چرخش یک شیء با استفاده از کلید های جهتی
  • ایجاد یک تایمر و انجام یک رویداد در فواصل زمانی مشخص
  • توضیحات کامل درباره ی removeEventListener در اکشن اسکریپت
  • توضیح متد های پر کاربرد در ActionScript3.0
  • تعریف DisplayList و انواع آن در Adobe Flash CS6
  • افزودن یک TextField به صفحه در Adobe Flash CS6
  • نحوه دسترسی به تعداد اشیا موجود و اضاف شده به صفحه در Adobe Flash CS6
  • نحوه دسترسی به تک تک اشیای افزوده شده به صفحه در Adobe Flash CS6
  • تبدیل یک مووی کلیپ به Class و افزودن آن به صفحه با استفاده از کد در Adobe Flash CS6
  • انقال اشیا به بالاترین سطح با حرکت ماوس بر روی آنها در Adobe Flash CS6
  • آمورش دسترسی به تعداد کل فریم ها در Adobe Flash CS6
  • آمورش دسترسی به شماره فریم کنونی در ادوبی فلش ۶
  • آمورش تعیین نام برای فریم و استفاده از آن در اکشن اسکریپت در Adobe Flash CS6
  • آمورش ساخت دکمه پلی برای انیمیشن متوقف شده در ادوبی فلش ۶
  • آمورش شمارش لیبل های درون یک سکانس در ادوبی فلش ۶
  • آمورش به دست آوردن سکانس کنونی در Adobe Flash CS6
  • آمورش دسترسی به تعداد فریم های یک سکانس مشخص در Adobe Flash CS6
  • آمورش ایجاد رنگ های گرادیانی (Gradian colors)در ادوبی فلش ۶
  • آمورش ساخت ثانیه شمارش آنالوگ در Adobe Flash CS6
  • آمورش دسترسی به اشیای درونی یک MovieClip در ادوبی فلش ۶
  • آمورش تغییر فریم ریت (Frame Rate) با استفاده از دستور در Adobe Flash CS6
  • آموزش ساخت اولین Class در ادوبی فلش ۶
  • توضیح قسمت های مختلف یک Class در ادوبی فلش ۶
  • آموزش نحوه وارد کردن مجموعه ای از دستورات به Class در Adobe Flash CS6
  • توضیح مثال ایجاد شکل متحرک با استفاده از Class در Adobe Flash CS6
  • نحوه به کار گیری یک Class در فریم ها در Adobe Flash CS6
  • ارتباط یک شیئ از پیش ساخت شده با دستورات یک Class در Adobe Flash CS6
  • معرفی یک وبسایت جهت دریافت مثال هایی از برنامه نویسی اکشن اسکریپت در Adobe Flash CS6

دمو آموزش انیمیشن سازی در AdobeFlash CS6