دوره حرفه ای انیمیشن سازی دو بعدی شبیه دیرین دیرین در Moho12

دوره حرفه ای انیمیشن سازی دو بعدی شبیه دیرین دیرین در Moho12

دسته بندی:

قیمت: 48000 تومان

تعداد نمایش: 2335 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶

به روز رسانی در: ۱۷ تیر ۱۳۹۶

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

48000 تومان – خرید
دوره حرفه ای انیمیشن سازی دو بعدی شبیه دیرین دیرین در Moho12Reviewed by علی رضایی مطلوبیان on Apr 28Rating:

دوره حرفه ای انیمیشن سازی دو بعدی شبیه دیرین دیرین در Moho12. با سلام خدمت تمامی کاربران و دوستان گرامی، در این دوره ،آموزش انیمیشن سازی دو بعدی در نرم افزار بسیار قدرتمند Moho 12 یا Anime Studio 12 به زبان فارسی در سطح های مقدماتی، متوسط، پیشرفته و پروژه محور رو برای شما قرار داده شده است. شایان ذکر است که شما می توانید بدون هیچ پیش نیازی آموزش انیمیشن سازی دوبعدی را در نرم افزار Moho از سطح مقدماتی تا حرفه ای به صورت کامل و عملی همراه با بیش از ۵۰ پروژه انیمیشنی یاد بگیرید و انواع انیمیشن را در سبک های مختلف (مانند انیمیشن دیرین دیرین،شکرستان و …) به راحتی و سهولت طراحی نمایید. با گسترش محبوبیت انیمیشن های ایرانی در بین طرفداران، و پیشرفت ایران در این راه و بیشتر شدن جذابیت انیمیشن ها در بین بینندگان، این دوره بهترین فرصت برای پیشرفت، کسب درآمد و محبوبیت از این راه و حرکت هم زمان، با این عرصه در کشور است.

همچنین قبل از خرید، به شما عزیزان توصیه می شود که در ابتدا توضیحات را به صورت کامل بررسی و با دیگر نمونه های مشابه مقایسه کرده تا ارزش واقعی این دوره را نسبت به آموزش های دیگر دریابید. این دوره کاملترین دوره آموزش انیمیشن سازی دو بعدی در نرم افزار Moho 12 می باشد که بدون هیچ پیش نیاز و ساده تر از آنچه تصور می کنید شما را در انیمیشن سازی حرفه ای خواهد نمود. همانطور که قبلا هم گفته شد این دوره در سطح های مقدماتی،متوسط،پیشرفته و پروژه محور می باشد که به صورت تضمینی بعد از گذراندن این دوره به خود اشتغالی،ساخت و انشار انواع انیمیشن در سایت های اشتراک ویدیو و شبکه های صدا سیما به صورت حرفه ای خواهید رسید. امیدوار هستیم که با ضبط این دوره یک قدم کوچک به سوی پیشرفت در عرصه انیمیشن سازی دو بعدی را در ایران برداشته باشیم،و شما عزیزان را در این راه یاری کنیم.

امیدوار هستیم که با ضبط این دوره یک قدم کوچک به سوی پیشرفت در عرصه انیمیشن سازی دو بعدی را در ایران برداشته باشیم،و شما عزیزان را در این راه یاری کنیم.

دوره حرفه ای انیمیشن سازی دو بعدی شبیه دیرین دیرین در Moho12

حجم : ۳٫۳۸ گیگابایت

مدت زمان : ۳۱ ساعت و ۲۰ دقیقه

مدرس : مهندس علی رضایی مطلوبیان

سرفصل دوره آموزش انیمیشن سازی

سرفصل آموزش حرفه ای انیمیشن سازی دو بعدی در Moho12

جلسه آشنایی

  • معرفی و توضیحات کلی پکیج

فصل اول : “طراحی و مباحث ابتدایی در Moho12 “

  • آشنایی با مفهوم انیمیشن
  • بررسی تاریخچه انیمیشن
  • بررسی انواع انیمیشن
  • انیمیشن در تاریخ ایران
  • مقدمه ای برای آغاز دوره
  • چرا انیمیشن سازی یادبگیریم؟
  • راه های ارتباطی با مدرس
  • نصب و کرک نرم افزار Moho 12
  • معرفی فضای برنامه
  • معرفی و توضیح منو ها
  • معرفی ابزار های طراحی ابزار های Add Point, Curvature, FreeHand, Draw Shape, Delete Edge, Magnet, Blub Brush, Eraser ,Point Reduction ,Scatter Brush , Perspective Points ,Shear Points, Bend Points ,Noise , Add Shape ,Create Shape, Paint Bucket, Delete Shape, Line Width, Hide Edge, Stroke Exposure, Curve Profile, Color Points, Transform Layer, Rotate XY, …
  • توضیحات منوی استایل و بررسی انواع استایل در Moho
  • معرفی و آشنایی با انواع لایه در نرم افزار در Moho
  • آشنایی و توضیح وارد کردن انواع لایه های پشتیبانی شده در نرم افزار Moho
  • بررسی و آموزش عمقی تر ابزار Brush
  • ساخت اولین پروژه طراحی در Moho (پس زمینه بی نهایت)
  • ساخت پروژه طراحی ترکیبی از دانش های قبلی
  • آموزش طراحی کاراکتر در نرم افزار Moho (پروژه اول)
  • آموزش ساخت و طراحی کارکتر انیمیشن دیرین دیرین در Moho
  • آموزش طراحی کاراکتر در نرم افزار Moho 12 (پروژه دوم)
  • آموزش طراحی کارکتر از طرح نقاشی شده
  • آموزش و طراحی پس زمینه دیرین دیرین در نرم افزار (پروژه اول)
  • آموزش طراحی پس زمینه از روی الگو
  • آموزش و طراحی پس زمینه در نرم افزار Moho 12 (پروژه دوم)
  • آموزش طراحی پس زمینه به صورت پرسپکتیو
  • آموزش طراحی پس زمینه به صورت پرسپکتیو با روشی ساده تر!
  • آموزش ساخت اشیاء سه بعدی در نرم افزار Moho (پروژه اول)
  • آموزش تبدیل اشکال دو بعدی به سه بعدی استاندارد
  • آموزش ساخت و شبیه سازی شهر دو بعدی به سه بعدی
  • آموزش و طراحی پس زمینه در نرم افزار Moho 12 (پروژه چهارم)
  • آموزش تبدیل عکس واقعی به نقاشی

فصل دوم : “انیمیشن سازی در نرم افزار”

  • معرفی بخش Window TimeLine و توضیحات
  • مفهوم حرکت در نرم افزار Moho 12
  • معرفی اجمالی Key Frame
  • ساخت اولین انیمیشن در نرم افزار Moho
  • آموزش و بررسی انواع Key Frame Key Frame: Smooth, Liner, Ease In/Out, Ease In, Ease Out, Step, Noisy
  • آموزش و بررسی Key Frame های باقی مانده از جلسات گذشته
  • Key Frame: Bounce, Elastic
  • آموزش و توضیحات نحوه رندر گرفتن از انیمیشن های ساخته شده در نرم افزار
  • معرفی و توضیح انواع Dimensions کیفیت
  • آموزش و توضیح بخش Export Animation
  • آموزش و توضیح Cycle،Key Frame
  • معرفی ابزار های دوربین و کاربردهای آن در نرم افزار Moho 12
  • آموزش اجمالی بخش Vectors
  • آموزش اجمالی بخش Project Settings
  • آموزش Vectors Noise
  • ساخت یک مینی پروژه با Vectors Noise
  • ساخت چند سکانس ساده انیمیشنی با ابزار دوربین (مینی پروژه)
  • آموزش ابزار Insert Text
  • آموزش نصب نرم افزار فارسی نگار Lemon
  • آموزش کار با نرم افزار Insert Text و وارد کردن متن های فارسی در نرم افزار با نرم افزار Lemon
  • آموزش و معرفی ابزار Follow Path
  • ساخت انیمیشن ترکیبی از دانش های قبلی و ابزار Follow Path (پروژه)
  • آموزش و معرفی ابزار Stroke Exposure
  • ساخت انیمیشن از ابزار Stroke Exposure (پروژه)
  • آموزش ساخت انیمیشن باز و بسته شدن در با ابزار Rotate Layer XY
  • مقدمه و آشنایی با Bone
  • آموزش استخوان گذاری کاراکتر انیمیشن دیرین دیرین (پروژه)
  • آموزش استخوان گذاری با روش Bone Strength
  • آماده سازی کاراکتر برای ساخت انیمیشن (قسمت اول)
  • آموزش کامل کردن بخش Bone Constrain کارکتر (پروژه)
  • آماده سازی کاراکتر برای ساخت انیمیشن (قسمت دوم)
  • آموزش و توضیحات عکس های Cycle برای ساخت انیمیشن های تکرار بهتر
  • آموزش استخوان گذاری با روش Bind Layer
  • آموزش استخوان گذاری کاراکتر انیمیشن شکرستان
  • کامل کردن بخش Bone Constrain
  • ساخت انیمیشن از کاراکتر استخوان گذاری شده (پروژه)
  • آموزش و توضیح سوئیچ (Switch)
  • ساخت و صداگذاری انیمیت دهان کاراکتر با سوئیچ (پروژه)
  • آموزش انیمیت خودکار دهان با سوئیچ (پروژه)
  • آموزش استخوان گذاری کاراکتر انیمیشن دیرین دیرین ساخته شده در فصل طراحی با روش Bind Points (پروژه)
  • کامل کردن بخش Bone Constrain
  • ساخت انواع حالت های چشم و دهان برای انیمیشن سوئیچ
  • بررسی و یافتن عیب ها و نقص های کارکتر (قسمت اول)
  • معرفی بخش Actions
  • آموزش و توضیحات بحث Smart Bone
  • برطرف کردن نقص های یک نمونه طرح استخوان گذاری شده با روش Bind Points (پروژه)
  • برطرف کردن عیب و نقص های کارکتر انیمیشن دیرین دیرین (قسمت دوم)(پروژه)
  • اشاره به ساخت کنترلر با استفاده از Smart Bone
  • استخوان گذاری چشم های کاراکتر با استفاده از استخوان ها و Smart Bone
  • ساخت انیمیشن انواع حالات چشم و چهره (پروژه)
  • آموزش و معرفی Bone Target (پروژه)
  • ساخت انیمیشن پرش با استفاده از Bone Target (پروژه)
  • آموزش و معرفی بخش Bone Dynamics
  • ساخت یک انیمیشن با اسفتاده از Bone Dynamics (پروژه)
  • ساخت انیمیشن نگه داشتن و پرتاب اجسام با استفاده از Reparent Bone
  • آموزش انیمیشن سازی به روش Pixel Art
  • آموزش کاربردهای مختلف سوئیچ
  • ساخت و شبیه سازی بازی قارچ خور(Super Mario) (پروژه)
  • آموزش صداگذاری حالات دهان کاراکتر به روش صحیح
  • توضیحاتی راجب به به صداگذاری در نرم افزار Moho 12
  • توضیح و معرفی ابزار Mask
  • ساخت انیمیشن وارد شدن از یک محیط به محیطی دگر با ابزار Mask
  • ساخت پروژه با ابزار Mask (قسمت اول)
  • آموزش تبدیل عکس واقعی به نقاشی با ابزار Mask
  • ساخت پس زمینه با جزئیات بیشتر
  • ساخت پروژه با ابزار Mask (قسمت دوم)
  • آموزش ساخت یک صحنه کالیگرافی در نرم افزار با استفاده از ابزار Mask
  • آموزش شبیه سازی شب و روز در یک محیط با استفاده از ابزار Mask
  • ساخت پروژه با ابزار Mask (قسمت سوم)
  • آموزش شبیه سازی شیشه با استفاده از ابزار Mask
  • برگشت به بحث Reference و Duplicate
  • ساخت پروژه با ابزار Mask (قسمت چهارم)
  • آموزش استفاده ابزار Mask به صورت ترکیبی با ابزار های Follow Path و Stroke Exposure
  • ساخت انیمیشن شبیه سازی شده متن دست نویس
  • ساخت پروژه با ابزار Mask (قسمت پنجم)
  • آموزش ساخت انیمیشن انیمیشن دهان کاراکتر بدونه استفاده از سوئیچ برای انتقال بهتر حس با ابزار Mask
  • برگشت به بحث های Bone و Smart Bone
  • ساخت پروژه با ابزار Mask (قسمت ششم)
  • آموزش و توضیح بخش Insert Action
  • نحوه ساخت سریعتر انیمیشن ها با استفاده از Action ها(مینی پروژه)
  • آموزش Export & Import در نرم افزار Moho 12
  • نحوه ساخت سریعتر انیمیشن ها و اعمال آن بر دیگر آبجکت ها با استفاده از امکان Export & Import در نرم افزار (مینی پروژه)
  • آموزش و معرفی Pin Bone ها در نرم افزار و کاربرد آنها
  • فرق Pin Bone با Bone
  • ساخت یک انیمیشن از Pin Bone ها (مینی پروژه)
  • معرفی Smart Wrap در نرم افزار Moho 12
  • آموزش انیمیت کردن چهره دیگران با استفاده از Smart Wrap
  • ساخت یک انیمیشن از یک چهره با Smart Wrap در نرم افزار (پروژه)
  • آموزش Bone Dial
  • ساخت یک انیمیشن با استفاده از Bone Dial (پروژه)
  • برگشت به بحث Smart Bone
  • ساخت انیمیشن چرخش بدن کاراکتر با استفاده از Smart Bone و Mask (پروژه)
  • آموزش استخوان گذاری همزمان برای چرخش کاراکتر(روش اول)
  • ساخت یک انیمیشن از چرخش بدن کاراکتر (پروژه)
  • ساخت انیمیشن چرخش بدن کاراکتر با استفاده از Smart Bone و Mask (پروژه)
  • آموزش استخوان گذاری همزمان برای چرخش کاراکتر (روش دوم)
  • ساخت یک انیمیشن از چرخش بدن کاراکتر(پروژه)
  • مرور بحث ساخت اشیاء سه بعدی
  • طراحی یک پروانه سه بعدی (پروژه)
  • ساخت انیمیشن بال زدن پروانه به صورت سه بعدی(پروژه)
  • آموزش انیمیشن سازی دوبعدی با روش فریم به فریم(قسمت اول)
  • ساخت انیمیشن راه رفتن کاراکتر با روش فریم به فریم (پروژه)
  • آموزش انیمیشن سازی دو بعدی با روش فریم به فریم(قسمت دوم)
  • ساخت انیمیشن شکلیک گلوله با روش فریم به فریم (پروژه)
  • آموزش و توضیحات Physics در نرم افزار برای اعمال قوانین فیزیک برای لایه ها
  • ساخت نقشه بازی انگری بردز (پروژه)
  • شبیه سازی بازی انگری بردز با استفاده از Physics (پروژه)
  • آموزش تبدیل اشکال به لایه ها (پروژه)
  • ساخت انیمیشن درهم شکستن شیشه ها در نرم افزار با استفاده از Physics (پروژه)
  • آموزش استفاده از ابزار Motian Tracking
  • ساخت انیمیشن بر روی فیلم ثابت بدونه تکان دوربین (پروژه اول)
  • ساخت انیمیشن بر روی فیلم نا ثابت با تکان دوربین (پروژه دوم)

فصل سوم : “جادوگری در Moho و جلوه های ویژه”

  • آموزش محو و فوکوس کردن لایه های مختلف و دلخواه با دادن عمق میدان یا Depth Field (پروژه طراحی)
  • آموزش نورپردازی در نرم افزار (قسمت اول)
  • نورپردازی با استفاده از ترکیب لایه ها و رنگ ها
  • شبیه سازی اتاق تاریک با بخش های روشن(پروژه نورپردازی)
  • آموزش نور پردازی در نرم افزار (قسمت دوم)
  • نورپردازی با استفاده از Mask
  • شبیه سازی نور چراغ قوه و آتش در یک محیط تاریک با در برگیری منطقه ای مشخص (پروژه نور پردازی)
  • آموزش سایه گذاری دستی برای اشیاء در نرم افزار
  • ساخت سایه دستی برای یک کاراکتر درای حرکت(پروژه سایه زنی اول)
  • آموزش سایه گذاری خودکار و حرفه ای برای اشیاء در نرم افزار
  • ساخت سایه خودکار برای یک کاراکتر درای حرکت (پروژه سایه زنی دوم)
  • آموزش ساخت Motion Blur خودکار توسط خود نرم افزار برای نشان دادن بهتر سرعت در انیمیشن
  • ساخت موشن بلور با خود نرم افزار برای حرکت سریع یک کاراکتر (پروژه
  • آموزش ساخت Motion Blur دستی با دانش های قبلی برای نشان دادن بهتر سرعت در انیمیشن
  • آموزش Blur کردن پس زمینه و دیگر آبجکت ها …
  • ساخت موشن بلور به صورت دستی برای یک انیمیشن سریع (پروژه)
  • معرفی و توضیحات لایه های Particle در نرم افزار
  • نحوه ایجاد انبوهی از آبجکت ها در لایه Particle و توضیح این لایه
  • شبیه سازی انیمیشن آمدن باران با استفاده از Particle ها (پروژه جلوه ویژه اول)
  • آموزش ترکیب Particle با Mask
  • توضیح Blending Mod: Overly
  • ساخت انیمیشن جلوه ویژه آتش سوزی واقعی با دود و آتش با استفاده از Particle و Mask (پروژه جلوه ویژه دوم)
  • آموزش ساخت انیمیشن افکت دود واقعی برای ماشین با استفاده از Particle (پروژه جلوه ویژه سوم)
  • آموزش ساخت انیمیشن آتش روی چوب کارتونی (پروژه جلوه ویژه چهارم)
  • مروری بر آموزش های نور پردازی
  • آموزش ایجاد انیمیشن بر روی Particle
  • شبیه سازی انیمیشن حرکت ماشین در جاده از روبه رو (Forward Scrolling Background)(پروژه جلوه ویژه پنجم)
  • آموزش ترکیبی Particle با دانش های قبلی
  • ایجاد انیمیشن انبوهی از آبجکت ها در یک محیط به صورت Active (پروژه جلوه ویژه ششم)
  • آموزش ساخت خط های سرعتی عمودی (Speed Line) در نرم افزار با Particle
  • شبیه سازی انیمیشن حرکت سریع برای یک جسم ساکن (پروژه جلوه ویژه هفتم)
  • آموزش ساخت خط های سرعتی افقی (Speed Line) در نرم افزار با Particle
  • شبیه سازی انیمیشن حرکت سریع برای یک جسم ساکن (پروژه جلوه ویژه هشتم)
  • نحوه ایجاد تاب در اشیاء
  • مروری بر Bone ها
  • ایجاد انیمیشن تاب برای پرچم (نوع اول)(پروژه جلوه ویژه نهم)
  • ایجاد انیمیشن تاب برای پرچم (نوع دوم)(پروژه جلوه ویژه دهم)
  • آموزش ایجاد انواع افکت برای آب
  • آموزش ایجاد انیمیشن آمدن آب از شیر با استفاده از Particle, Mask ,… (پروژه جلوه ویژه یازدهم)
  • آموزش شبیه سازی دریا و ایجاد انیمیشن موج های دریا با Particle (پروژه جلوه ویژه دوازدهم)
  • آموزش ایجاد حرکت آب با ایجاد تاب
  • آموزش شبیه سازی آب استخر با استفاده از Particle (پروژه جلوه ویژه سیزدهم)
  • آموزش ایجاد انیمیشن آمدن پولک های جشن، برف، برگ های پاییز و … با Particle (پروژه جلوه ویژه چهاردهم)
  • آموزش ایجاد انیمیشن افکت واقعی برق برای کاراکتر با استفاده از Vector Noise و دادن تاپ (پروژه جلوه ویژه پانزدهم)
  • آموزش ایجاد افکت روح برای اشیاء و اجسام با استفاده از Mask
  • آموزش وارد شدن جسمی به جسمی دیگر با استفاده Mask به صورت نرم و محو شده (پروژه جلوه ویژه شانزدهم)
  • آموزش Blending Mod: Color
  • جمع بندی مطالب گفته شده
  • موزش ایجاد یک انیمیشن زیبا با استفاده از Particle (پروژه جلوه ویژه هفدهم)
  • آموزش ایجاد ستاره های چرخان به دور سر کاراکتر ب استفاده از Particle (پروژه جلوه ویژه هجدهم)
  • جمع بندی مطالب تمامی فصول
  • معرفی چند سایت مناسب برای کمک در راه ساخت انیمیشن
  • چند نکته برای ساخت انیمیشن های بهتر

نکات و توضیحاتی در ارتباط با دوره

  1. نرم افزار Anime Studio : یکی از بهترین و محبوب ترین برنامه های ساخت انیمیشن دوبعدی است که با کمک آن بخاطر ابزار های بسیار راحت می توانید خیلی سریع انیمیشن دوبعدی خودتون رو به بهترین نحوه ممکن بسازید.
  2. اکثر انیمیشن های دوبعدی حال حاضر که در شبکه های خارجی مشاهده می نمایید با کمک این نرم افزار حرفه ای پیاده سازی شده است.
  3. در این دوره آموزش ساخت انیمیشن دو بعدی در نرم افزار Anime Studio رو بطور کامل فرا می گیرید. همچنین کسانی که تا حالا وارد دنیای انیمیشن یا هر نرم افزار دیگری نشدند با مشاهده این دوره آموزشی براحتی می توانند انیمیشن حرفه ای طراحی نمایند
  4. چرا از انیمیشن سه بعدی استفاه نکنیم: انیمیشن سه بعدی بسیار خوبه ولی چون نیاز به تیم و هزینه بالایی داره ساخت اون برای افرادی که هیچ پشتوانه ای ندارند بسیار دردسر ساز خواهد بود. در حالی که انیمیشن دو بعدی خیلی راحت و البته پرطرفدار است. حتی دو یاسه نفر به راحتی می توانند یک داستان انیمیشن دو بعدی رو به راحتی بسازند کافیه فقط یکم ایده داشته باشند.
  5. از انیمیشن های دو بعدی هم در تیزر های تبلیغاتی استفاده میشه و هم در سریال های بلند. از مهمترین و معروف ترین انیمیشن های دو بعدی می توان به  Gravity Falls , Family Guy , Over the Garden Wall اشاره کرد.
  6. در صورت یادگیری ساخت انیمیشن های دو بعدی به راحتی می توانید برای صدا و سیما انیمیشن دو بعدی طراحی نمایید و درآمد خوبی داشته باشید.
  7. در زیر نمونه ای از انیمیشن ساخته شده توسط برنامه Anime Studio مشاهده می نمایید

Your browser does not support the video tag.

پاسخ دهید